Overslaan en naar de inhoud gaan

Ine Hermans

Drie jaar geleden is onze keuken aangepakt en t resultaat mag er zijn .Nu hadden we problemen met onze oven maar dit werd netjes en zeer klantvriendelijk opgelost!
Heel fijn dat dit na 3 jaar nog kan!
Dank je wel voor de fijne service